آموزش مشاغل خانگی

آموزش مشاغل خانگی

توسعه و هدایت کسب و کارهای خانگی
آموزش مشاغل خانگی

آموزش مشاغل خانگی

توسعه و هدایت کسب و کارهای خانگی

تجارت الکترونیک

بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانال‌های دیجیتال چه آنلاین و چه غیرآنلاین انجام می‌شود. در این روش، از تمامی ظرفیت‌ها و کانال‌های ممکن و موجود در دنیای دیجیتال استفاده می‌شود تا اطلاعات به مشتری یا مصرف‌کننده رسانده شود. پس اگر دقت بفرمایید، بازاریابی دیجتال محدود به اینترنت و یا رسانه‌های الکترونیکی نیست. به بیان دیگر، بازاریابی دیجیتال از دو بخش یا دو فرآیند تشکیل شده است: فشار و کشش. بخش فشار فرآیندی است که به مصرف‌کننده دسترسی ایجاد می‌کند و بر او تأثیر می‌گذارد. در مقابل بخش کشش فرآیندی است که شما انجام می‌دهید تا زمانی که مصرف‌کننده به دنبال شما گشت شما را بیابد. پس نتیجه می‌گیریم: بازاریابی دیجیتال یعنی دستیابی به اهداف بازاریابی با استفاده از روش‌ها و ابزارهای دنیای فناوری دیجیتال. نگاه ریزبینانه‌تر به بازاریابی دیجیتال: استفاده از فناوری‌های دیجیتال جهت ایجاد کانال‌های آنلاین و غیر آنلاین برای دسترسی به بازار. جهت دست‌یابی به هدف: پشتیبانی از فعالیت‌های بازاریابی با در نظر داشتن سودآوری و حفظ مشتریان در کانال‌های چندگانه خرید و چرخه حیات مشتری. براساس تاکتیک‌های زیر: •    درک اهمیت راهبردی فناوری‌های دیجیتال •    ایجاد و توسعه رویکردی برنامه‌ریزی شده برای دسترسی به مصرف‌کنندگان. •    مهاجرت دادن برنامه‌ریزی شده مصرف‌کنندگان به خدمات و ارتباط...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.